11/11/11

BRUKAR DU KOMMA I TID:
Ja. Oftast kommer jag tidigare också.


HAR DU BRA KONDITION:
Nej, sämst!

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:
Förra veckan. Gillar inte att bli fotad.

HUR KÄNNER DU DIG NU:
Seg & trött.

VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:
Svart eller mörkblått gissar jag på.


KAN DU LAGA MAT:
Snabbnudlar, halvfabrikat (dock inte mer avancerat än att det går att värma i micron), pannkakor.. Ja. Om det räknas som mat alltså. Fast jag kan baka!

BLIR DU BRA PÅ KORT:
Never ever.


NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
När jag kollade på Tintin på bio för ett par veckor sedan. Gråter ALLTID när jag kollar på film.

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
Ne.

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
Jaa, antar det. Den var som vanligt. Den här var bättre!

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
Juice & is te.


ÄR DU NYTTIG:
Nja.. Mer onyttig än nyttig *skablinyttignu*

HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB:
Nej. Barnarbete är olagligt you know.

ÄR DU BLYG:
Ja! Fast inte lika som för sisådär två år sedan. Då var jag extremt blyg.

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
06:45. Sen kunde jag inte välja kläder så jag fick stressa ändå.

VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
Jag spelar inte TV-spel, men Wii Fit tror jag.


VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?
Lego Star Wars The Complete Saga (yes, i'm serious).

HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
Hah, ja. När jag var på Rhodos när jag var liten. Mitt i en resturang. Väldigt fräsht! Men till mitt försvar så var jag magsjuk.

JAG SOVER:
Vad jag sover i? Hur jag sover? När jag sover? Var jag sover? T-shirt, Normalt (hoppas jag), På natten, I min säng.


VAD SA DU SENAST?
"Inget". Mamma frågade vad jag gjorde.

VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
Nej, skulle inte kalla det festival. Fast det hette Kringelfestivalen..

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
Ingen. Jag vill inte prata med någon då..

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
Juice!! Och pengar €€€

HAR DU SNYGGA SKOR:
Nej, inte direkt så överdrivet snygga. Har typ bara mina converse, ett par kängor och ett par bruna stövlar med massor av fransar. + ballerinor & flip-flops.


VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
Något ohörbart mummlande.

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
Ja.

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
Nej.

ÄR DU ENSAM NU:
ja, *forever alone*


VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?
Det är ju inte så mycket kvar av den, fast ska till mormor & morfar imorgon som jag inte träffat på evigheter.

bilder: tumblr & weheartit. lista: HanaPee

Kommentarer
Postat av: Anisa

Hejhej! Besök gärna min nya blogg. Bloggar med mina kompisar. Vi skulle uppskatta om du checkade in. ;) din blogg är bara såå fin!

2011-11-11 @ 23:40:25
URL: http://tenstafororten.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha underbar lista! Tummen upp :) Tror jag med får göra den :)



Ja såna vänner är bäst.

2011-11-12 @ 03:08:46
URL: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: Enya♥

Sv; Kul :) stockholm!

2011-11-12 @ 08:54:41
URL: http://blueginger.blogg.se/
Postat av: Sara

Kul lista :)

2011-11-12 @ 10:50:17
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack tack:D

ja dte är bra!

2011-11-12 @ 11:29:53
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: karro

haha, vilken rolig lista. du är så gullig, ebbo! <3<3 kram

2011-11-14 @ 16:55:20
URL: http://karolinahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0